Monday, August 17, 2009

انا بحبك اوى اوى


يا ربنا انا بحبك اوى

كل لما اغلط الاقيك جمبى

كل لما الاقينى قربت اكتسب صفة غلط او تفكيرى بدأ يحيد عن مسارة الصح بتخلى موقف يحصل لى او لغيرى علشان اتعلم وارجع تانى بسرعة

يا ترى فى حبيب فى الدنيا كدة

قريب اوى وغفور اوى كدة اكيد مفيش

وعلشان كدة محدش يستاهل انة يكون الحبيب الاول غيرك

اجمل لحظة لما تغلط وتروح بسرعة تسجد لله وتبكى بين ايديه

يااااة وتحس بصوت ربنا فى قلبك انك سامحك وانه بيضحكلك ايوة بيضحكلك وبيقولك انت عبدى وانا خلقتك كتير النسيان وكتير الاخطاء وانا الغفور الرحيم وتحس انه حطك فى الموقف دة علشان تسجد السجدة دى

يا رب انت جميل اوى يارب

واحنا يارب بنغلط كتير

يا رب كل لما نغلط رجعنا للطريق الصح تانى واغفرلينا وثبتنا عليه يا كريم يا رب العالمين

انا بحبك اوى اوى يا ربنا يا حبيبى يارب

يا رب اهدينى الصراط المستقيم وثبتنى عليه

وان شاء الله هاتغير وهابقى اقوى

والحمد والشكر ليك حمدا يليق بجلال وجهك وعظيم سلطانك يا رب

2 comments:

  1. اللهم امييييين

    كلامك جميل اوى وسبحان الله جه فى وقته تماما معايا

    ربنا يرزقك الخير فى نفسك وتقدرى تتغيرى وترضى ربك

    كل سنة وانتى طيبة :)

    ان شاء الله نبقى على تواصل دايما

    ReplyDelete
  2. السلام عليكم

    شكرا يا رضوى على تعليقك ودعوتك الجميلة دى وربنا يرزقنا بالخير حيث كان

    وان شاء الله نفضل على تواصل :)

    ReplyDelete